Allt skapas för hand på beställning, tillverkningstid ca 2-6 dagar.

Vanliga frågor

VANLIGA FRÅGOR


BESTÄLLNING

Hur beställer jag?
Välj den produkt du vill köpa, lägg den i varukorgen och gå till kassan. Följ stegen för att slutföra ditt köp. Glöm inte lägga till namn i meddelandefältet i kassan på ditt barn om du valt någon utav tillvalen. Du får alltid en orderbekräftelse via e-post.

Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?
Om din order redan är skickad går det tyvärr inte att ändra den. Men om du hör av dig snabbt efter att du lagt din beställning kan vi oftast hjälpa till att justera. Kontakta oss så snart som möjligt på [email protected]


BETALNING

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi erbjuder i nuläget endast Swish. Alla betalningar är säkra och krypterade. Önskar du andra betalsätt får du gärna kontakta oss så ser vi över möjligheterna för det. 


LEVERANS

Hur lång är leveranstiden?

Våra fysiska produkter tillverkas för hand och anpassas efter din beställning. Tillverkningen tar vanligtvis 2–6 arbetsdagar, därefter skickas din order med vald fraktmetod. Vi använder oss av PostNord Skicka Hem, spårbar försändelse direkt hem till dig som mottagare. Om försändelsen är för stor för att gå ner i postlådan, aviseras du för att hämta den hos ditt närmaste ombud. När ditt paket har lämnat oss får du ett mejl med leveransbekräftelse. Inom Sverige är leveranstiden normalt 1–2 arbetsdagar från att paketet skickats.

Våra digitala produkter levereras automatiskt via e-post direkt efter genomförd beställning. Du får ett mejl med en nedladdningslänk så att du enkelt kan hämta din fil till dator, mobil eller surfplatta. Om mejlet inte dyker upp inom några minuter – kika gärna i din skräppost. Skulle du ändå inte hitta det, är du alltid välkommen att kontakta oss så skickar vi filen på nytt.

Var är min beställning?
Så snart vi skickat ditt paket får du en bekräftelse via e-post. I den finns information om hur du kan spåra ditt paket. Har du inte fått någon bekräftelse? Kolla skräpposten eller kontakta oss så hjälper vi dig.

Hur mycket kostar frakten?
Fraktkostnaden ligger på 69 kr.

Vad händer om jag glömmer att hämta ut mitt paket?
Om ett paket inte hämtas ut debiteras du för returfrakt samt hanteringskostnad (för närvarande 79 kr). Önskar du få varan skickad på nytt tillkommer en ny fraktkostnad.

Vilka fraktbolag använder ni?
Vi skickar med Postnord.

Kan jag beställa utanför Sverige?
För tillfället levererar vi endast inom Sverige. Kontakta oss gärna om du befinner dig utanför Sverige, så kan vi se om vi kan lösa leverans till ditt land.

Vad händer om det blir några problem med min leverans?
Skulle din leverans bli försenad, saknas eller ha skadats på vägen – hör av dig så hjälper vi dig att lösa det. Kontakta oss på [email protected] och ange ditt ordernummer samt en kort beskrivning av problemet.


ÅNGERRÄTT & REKLAMATION

Har jag ångerrätt på min beställning?
Nej, tyvärr. Eftersom våra produkter antingen är digitala (PDF:er) eller specialtillverkade efter beställning gäller ingen ångerrätt enligt distansavtalslagen.

Vad gör jag om min produkt är skadad eller felaktig?
Hör av dig till oss så snart som möjligt på [email protected] och beskriv problemet. Skicka gärna med ordernummer och en bild, så hjälper vi så snabbt vi kan.

Får jag tillbaka pengarna om jag reklamerar en produkt?
Ja. Om reklamationen godkänns återbetalas beloppet via samma betalningsmetod som du använde vid köpet, inom 14 dagar.